Leven met Prikkels.jpg

Module 6 - Emotionele stabiliteit

Welkom bij module 6 - Emotionele stabiliteit en tips. Deze module zit boordevol tips om enerzijds toe te passen wanneer je overprikkeld bent maar vooral om overprikkeling tegen te gaan.

Opdracht

Kijk eens kritisch naar jezelf toe: hoe vaak laat je anderen over jouw grenzen heen lopen? 

Wat neem je mee, met de kennis die je nu hebt opgedaan?

Wat ga jij consequent inbouwen als oplaad-momentjes?

Ontspanningsoefening

Aarden en gronden is een fantastische techniek om opnieuw meer stevigheid te voelen. Je kan dit doen door bijvoorbeeld aandacht te besteden aan je voeten dmv een voetmassage, voetbat, op je blote voeten lopen,..., door letterlijk je handen vuil te maken en te werken in de tuin, begeef je in de natuur,...

Hieronder vind je een grondingsmeditatie die je helpt om te gronden.

GrondenAnnelies
00:00 / 12:19

Ziezo, je bent aan het einde gekomen van dit Leven met Prikkels traject. Bedankt alvast voor je deelname en ik hoop dat je voldoende informatie hebt gekregen waardoor je nu een rustiger, gelukkiger en energieker leven tegemoet gaat.

Onthou, het is een proces en heeft tijd nodig, met vallen en opstaan en dat is helemaal ok. Ook ik laat me af en toe nog wel eens vangen maar ik weet nu dat dit tijdelijk is, ik heb handvatten waarmee ik gemakkelijker terug mijn energiepijl naar boven kan brengen.

Het zou ontzettend fijn zijn moest je me even laten weten wat je van het online traject vond. Wat heb je eruit gehaald, hoe heb je het traject ervaren, de facebookgroep, de aanpak, wat miste je nog,... Dat mag je via mail naar info@anneliesjordaens.be.

Geniet van je hoogsensitiviteit!

Warme groetjes,

Annelies